Tuesday, May 27


Re today's post on the Obama-Ayers connection: somehow in the process of cutting and pasting the html code got messed up in one passage, which meant that some sentences were dropped. Here is the corrected version:

"Yet despite his efforts Dr Stephen F. Diamond was unable to interest the mainstream media in his findings. (See his May 11 NY Times School of Falsification? Is the National Paper of Record Helping the Obama Campaign Rewrite History?

So if Larry Johnson at No Quarter blog hadn't learned about Diamond's investigative report in May and promoted it, and if RezkoWatch hadn't picked up Larry's post, I wouldn't have written a number of posts on the topic."

No comments: